Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kąt wtrysku, EGR, Logi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Kąt wtrysku, EGR, Logi

    Foty mega kozak

  • #2
    Kąt wtrysku, EGR, Logi

    Witam klubowiczów,
    Jestem tutaj nowym użytkownikiem, Od niedawna jestem posiadaczem octavii i mam pare problemów z silnikiem.
    Mam wrażenie że silnik nie przyspiesza tak jak powinien, przy srednio 120 km/h na 5 biegu lapie mula i trzeba zrestartować zapłon. domyślam się ze to jakieś błedyz podciśnieniem.
    Przy okazji tego zrobiłem logi statyczne kąta wtrysku oraz egr, nie znam się zabardzo na tym ale wydaje mi się ze EGR za wysokie wartości. Proszę kogoś kto zna sie na tym zeby zerknol na logi kąta wtrysku i zaworu EGR i wypowiedział się o tym.
    Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam

    logi:
    Kąt wtrysku
    EGR

    Komentarz


    • #3
      Zaplon jest w kosmosie.
      Logi zrobiles na zimnym silniku czyli zle.
      Nagrzej porzadnie auto i wykonaj logi.
      Statyczne - 000,001,003,004,007 i 013
      Statyczne Basic Settings - 000,003 i 004

      oraz odczytaj błedy.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez przemik
        Zaplon jest w kosmosie.
        Logi zrobiles na zimnym silniku czyli zle.
        Nagrzej porzadnie auto i wykonaj logi.
        Statyczne - 000,001,003,004,007 i 013
        Statyczne Basic Settings - 000,003 i 004

        oraz odczytaj błedy.
        Ok, dzięki za zainteresowanie, właśnie wybieram się robić logi na rozgrzanym silniku póki słońce świeci( bedzie szybciej)

        [ Dodano: Czw 04 Wrz, 14 16:15 ]
        Już mam nowe logi, mam nadzieje że teraz to zrobiłem poprawnie.

        Statyczne:
        001
        003
        007
        004
        000
        013

        Statyczne Basic Seting
        000
        004
        003

        Oraz błędy:

        17656 Początek wtrysku - regulacja
        brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
        16485 Przepływomierz - zakres/możliwości
        brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

        Komentarz


        • #5
          Masz ewidentny problem z przestawiaczem kąta wtrysku lub z szeroko rozumianą pompą wtryskową. Regulacja dynamicznego kąta wtrysku nie działa.
          Stąd ten zapłon w kosmosie.
          Ale sprawdz najpierw okablowanie do zaworka N108.
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez przemik
            Masz ewidentny problem z przestawiaczem kąta wtrysku lub z szeroko rozumianą pompą wtryskową. Regulacja dynamicznego kąta wtrysku nie działa.
            Stąd ten zapłon w kosmosie.
            Ale sprawdz najpierw okablowanie do zaworka N108.
            Ogólnie to miałem niedawno wymieniany rozrząd i jakiś macher pewnie skopał ustawienie pompy, wiem ze w silnikach AGR ustawia się to łatwiej niż w 1Z jak miałem w seacie. Oczywiście sprawdzę to okablowanie o którym mówiłeś ale jak to nie pomoże to może wziąć się za ustawienie kąta wtrysku samemu?

            Komentarz


            • #7
              W tej chwili nie mozna stwierdzić czy "macher" dobrze ustawił rozrząd.
              Zawór N108 praktycznie nie reaguje w 004 BS. Dodatkowo pojawia się 17656.
              Stawiam na usterke zaworka lub przerwane połaczenie do niego.
              Dodatkowo sprawdz czyt duza wtyczka pompy wtryskowej jest OK.
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez przemik
                W tej chwili nie mozna stwierdzić czy "macher" dobrze ustawił rozrząd.
                Zawór N108 praktycznie nie reaguje w 004 BS. Dodatkowo pojawia się 17656.
                Stawiam na usterke zaworka lub przerwane połaczenie do niego.
                Dodatkowo sprawdz czyt duza wtyczka pompy wtryskowej jest OK.
                Chodzi o dużą wtyczke czyli tą od modułu sterującego?
                A zawór N108 to jest ten przy pompie wtryskowej?

                Komentarz


                • #9
                  Sterowanie gruszka sprawdz. Tak jest jak lapie mula powyzej 3tys obrotow.

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X