Witam klubowiczów,
Jestem tutaj nowym użytkownikiem, Od niedawna jestem posiadaczem octavii i mam pare problemów z silnikiem.
Mam wrażenie że silnik nie przyspiesza tak jak powinien, przy srednio 120 km/h na 5 biegu lapie mula i trzeba zrestartować zapłon. domyślam się ze to jakieś błedyz podciśnieniem.
Przy okazji tego zrobiłem logi statyczne kąta wtrysku oraz egr, nie znam się zabardzo na tym ale wydaje mi się ze EGR za wysokie wartości. Proszę kogoś kto zna sie na tym zeby zerknol na logi kąta wtrysku i zaworu EGR i wypowiedział się o tym.
Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam
Zaplon jest w kosmosie.
Logi zrobiles na zimnym silniku czyli zle.
Nagrzej porzadnie auto i wykonaj logi.
Statyczne - 000,001,003,004,007 i 013
Statyczne Basic Settings - 000,003 i 004
oraz odczytaj błedy.
Przemek DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Zaplon jest w kosmosie.
Logi zrobiles na zimnym silniku czyli zle.
Nagrzej porzadnie auto i wykonaj logi.
Statyczne - 000,001,003,004,007 i 013
Statyczne Basic Settings - 000,003 i 004
oraz odczytaj błedy.
Ok, dzięki za zainteresowanie, właśnie wybieram się robić logi na rozgrzanym silniku póki słońce świeci( bedzie szybciej)
[ Dodano: Czw 04 Wrz, 14 16:15 ]
Już mam nowe logi, mam nadzieje że teraz to zrobiłem poprawnie.
17656 Początek wtrysku - regulacja
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16485 Przepływomierz - zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Masz ewidentny problem z przestawiaczem kąta wtrysku lub z szeroko rozumianą pompą wtryskową. Regulacja dynamicznego kąta wtrysku nie działa.
Stąd ten zapłon w kosmosie.
Ale sprawdz najpierw okablowanie do zaworka N108.
Przemek DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Masz ewidentny problem z przestawiaczem kąta wtrysku lub z szeroko rozumianą pompą wtryskową. Regulacja dynamicznego kąta wtrysku nie działa.
Stąd ten zapłon w kosmosie.
Ale sprawdz najpierw okablowanie do zaworka N108.
Ogólnie to miałem niedawno wymieniany rozrząd i jakiś macher pewnie skopał ustawienie pompy, wiem ze w silnikach AGR ustawia się to łatwiej niż w 1Z jak miałem w seacie. Oczywiście sprawdzę to okablowanie o którym mówiłeś ale jak to nie pomoże to może wziąć się za ustawienie kąta wtrysku samemu?
W tej chwili nie mozna stwierdzić czy "macher" dobrze ustawił rozrząd.
Zawór N108 praktycznie nie reaguje w 004 BS. Dodatkowo pojawia się 17656.
Stawiam na usterke zaworka lub przerwane połaczenie do niego.
Dodatkowo sprawdz czyt duza wtyczka pompy wtryskowej jest OK.
Przemek DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
W tej chwili nie mozna stwierdzić czy "macher" dobrze ustawił rozrząd.
Zawór N108 praktycznie nie reaguje w 004 BS. Dodatkowo pojawia się 17656.
Stawiam na usterke zaworka lub przerwane połaczenie do niego.
Dodatkowo sprawdz czyt duza wtyczka pompy wtryskowej jest OK.
Chodzi o dużą wtyczke czyli tą od modułu sterującego?
A zawór N108 to jest ten przy pompie wtryskowej?
Komentarz