Foty mega kozak
Kąt wtrysku, EGR, Logi
Zwiń
X
-
Kąt wtrysku, EGR, Logi
Witam klubowiczów,
Jestem tutaj nowym użytkownikiem, Od niedawna jestem posiadaczem octavii i mam pare problemów z silnikiem.
Mam wrażenie że silnik nie przyspiesza tak jak powinien, przy srednio 120 km/h na 5 biegu lapie mula i trzeba zrestartować zapłon. domyślam się ze to jakieś błedyz podciśnieniem.
Przy okazji tego zrobiłem logi statyczne kąta wtrysku oraz egr, nie znam się zabardzo na tym ale wydaje mi się ze EGR za wysokie wartości. Proszę kogoś kto zna sie na tym zeby zerknol na logi kąta wtrysku i zaworu EGR i wypowiedział się o tym.
Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam
logi:
Kąt wtrysku
EGR
-
-
Zamieszczone przez przemikZaplon jest w kosmosie.
Logi zrobiles na zimnym silniku czyli zle.
Nagrzej porzadnie auto i wykonaj logi.
Statyczne - 000,001,003,004,007 i 013
Statyczne Basic Settings - 000,003 i 004
oraz odczytaj błedy.
[ Dodano: Czw 04 Wrz, 14 16:15 ]
Już mam nowe logi, mam nadzieje że teraz to zrobiłem poprawnie.
Statyczne:
001
003
007
004
000
013
Statyczne Basic Seting
000
004
003
Oraz błędy:
17656 Początek wtrysku - regulacja
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16485 Przepływomierz - zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Komentarz
-
-
Masz ewidentny problem z przestawiaczem kąta wtrysku lub z szeroko rozumianą pompą wtryskową. Regulacja dynamicznego kąta wtrysku nie działa.
Stąd ten zapłon w kosmosie.
Ale sprawdz najpierw okablowanie do zaworka N108.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez przemikMasz ewidentny problem z przestawiaczem kąta wtrysku lub z szeroko rozumianą pompą wtryskową. Regulacja dynamicznego kąta wtrysku nie działa.
Stąd ten zapłon w kosmosie.
Ale sprawdz najpierw okablowanie do zaworka N108.
Komentarz
-
-
W tej chwili nie mozna stwierdzić czy "macher" dobrze ustawił rozrząd.
Zawór N108 praktycznie nie reaguje w 004 BS. Dodatkowo pojawia się 17656.
Stawiam na usterke zaworka lub przerwane połaczenie do niego.
Dodatkowo sprawdz czyt duza wtyczka pompy wtryskowej jest OK.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez przemikW tej chwili nie mozna stwierdzić czy "macher" dobrze ustawił rozrząd.
Zawór N108 praktycznie nie reaguje w 004 BS. Dodatkowo pojawia się 17656.
Stawiam na usterke zaworka lub przerwane połaczenie do niego.
Dodatkowo sprawdz czyt duza wtyczka pompy wtryskowej jest OK.
A zawór N108 to jest ten przy pompie wtryskowej?
Komentarz
-
Komentarz